SMS.se

onsdag 31 januari 2007

Samlade tankar IV

En sak som var jävligt underlig med gårdagen, var att psykot hade en fin laptop med tillbehör, och en fin digitalkamera. Jag bara menar; hur fan har han råd med det?
Känns som att bidragen hamnat lite snett i just detta exemplet faktiskt.

--------------------

Nej, läraren tog inte hänsyn till händelserna igår, om ni undrade.
Nej, jag får verkligen inte MVG på detta provet.

--------------------

Jag gick runt hela dagen i skolan och trodde jag har glömt nycklarna hemma.
På bussen hem upptäckte jag att de låg i framfickan.

--------------------

För tredje onsdagen i rad behövde jag inte vara på min danskalektion.
Bråk - sjukdom - självstudier.
Det är nog inte menat att jag ska behöva vara i skolan så länge : )

--------------------

Ibland, alltför sällan faktiskt, inser jag hur jävla bra jag har det.
Visst, jag vet att jag har det riktigt jävla bra och allt sånt.
Men vissa grejer får en ändå att inse hur jävla bra det egentligen är.
En julklapp an vara en sån grej : )


Tack Jossan!
--------------------


Jag såg årets första nyckelpiga idag. Det ni. Det räknas väl som ett vårtecken?
Måste varit den kortaste vintern jag har upplevt. Sånt giller vi.

--------------------

Självklart är jag på Zlatans sida.
Tycker tvärtemot, att det är svagt av både Mellberg och Chippen.
Jag tänker inte börja argumentera för varför jag tycker Zlatan gör rätt, men tänk på att han framställdes som en bråkmakare inför hela jävla fotbollseuropa. De flesta har inte en aning om varför de skickades hem, bara att de skickades hem, vilket gör att de framstår som några bråkmakare. Och inte ens den värsta anti-Zlatan-personen kan väl påstå att straffet stod i proportion mot "brottet"?

--------------------

Till sist: Lita aldrig på någon norr om Hallandsåsen

2 kommentarer:

Unknown sa...

Cerdic detta är feting vitkigt.. Eva dessborn vill typ döda mig och ringdse o väckte mig igår när jag missade naturfrigrejjen.. så kan du vara så vänlig och höra med din kompis.. ermm jossan ifall vi har någon sån lektion imorrn??? Dessborn kommer döda mig långsamt om jag inte komemr dit och vi har nått.. men jag är för omotiverad för att gå dit tidigt på morronen när vi kasnke inte har nått

Josséfin sa...

Cerdic, världens bästa Cerdic!