SMS.se

torsdag 25 januari 2007

OC

Jag vet att människor kommer bli upprörda över min åsikt nu. Speciellt Matilda, jag vet.
Men jag tycker ändå att det är ganska skönt att OC läggs ner nu.
Visst, jag följer det också, och jag tycker också att det är bra.
Men på något sätt så känns det som att säsong 3, och möjligen, möjligen även slutet på säsong 2, inte var riktigt lika genomtänkt som säsong 1 och början av säsong 2. Känns lite som att manusförfattarna haft serien som något slags livsprojekt, men att allting gick lite för snabbt sen. Man får känslan av att säsong 3 inte var riktigt lika genomarbetad som de två första säsongerna.
Misstolka mig inte nu dock; jag tycker verkligen att OC är bra, och jag tycker att det har fått en nytändning nu när man vet att det snart är slut.
Men säsong 3 var inte lika bra som säsong 1 och 2.

En sak som är riktigt skoj är att kanal 5 själv gjort en säsongsuppdelning på OC. Enligt deras hemsida och text-tv så är femman inne på sin femte eller sjätte säsong nu, vilket man måste beundra eftersom serien läggs ner efter 4 säsonger : )

--------------------

Det enda positiva med vintern är att solnedgångarna blir riktigt vackra.

--------------------

Jag vet fortfarande inte om jag är bra på biljard eller inte. Jag tror jag blev helt okej på det i somras. Men sen dess har det ju gått lite tid. Men vafan. Låter nästan som att man får testa i helgen : )

--------------------

Jag går fortfarande runt utan någon fräck nyckelring. Inte bra, inte bra. Jag vill ha en superman-nyckelring, som har en liten, liten kedja från ryggen till själva nyckelringen. Den ska även ha den en armen sträckt framför honom, så att det ser ut som den flyger liksom. Undrar om det finns. Isåfall vill jag ha en sådan.

--------------------

Till sist: Lita aldrig på någon norr om Hallandsåsen

1 kommentar:

Anonym sa...

du ska inte mobba dem på kanal fem..det är synd om dem, dem har ju antagligen gått media och kan inte matte ;) moahah