SMS.se

torsdag 1 februari 2007

Carl Agardhs-spex

Jag och Mogge var på Carl-Adolph Agardhs spex igår. Tror det stavas så i alla fall. Skriver alltid fel på "Agardh". Tror dock jag har fått det rätt nu. Har testat att ha h:et på varenda jävla plats, men det ser alltid fel ut.
Hur som helst; huvudrollen innehavdes av ingen mindre än Liz. Eller en av huvudrollerna i alla fall. Hon var väldigt bra. Hela spexet var bra, faktiskt (egentligen behövs inget "faktiskt" där, men annars blir meningarna rent för korta).
Publikmässigt var det en liten skillnad från spyxet. Fast det behöver inte vara något dåligt faktiskt. Det kändes inte som att det var så lite folk igår faktiskt. Och det är ju själva känslan som är viktigast.

Jag fick även reda på vart denna mytomspunna skola ligger. Mittemot Stadium, såg ut som ett elskåp tydligen (förstod inte riktigt vad som menades med det dock), om jag förstod det rätt. Det får undersökas närmare faktiskt.

--------------------

Mina Ipod-hörlurar är typ sönder. Inte kul! sDe är inte helt kaputt dock, ena halvan fungerar. Fast att endast höra på en örat blir sjuukt irriterande efter ungefär en halv låt.

--------------------

Jag har tappat hoppet angående någon vinter-resa helt. Jag tror inte alls att det blir någonting längre.

--------------------

Stod en liten notis i både dagens Skånska och Sydsvenska om psykot från biblioteket i tisdags. Kanske scannar in en bild här på den, så att ni verkligen tror mig : )

--------------------

Känns som jag måste poängtera en sak; Jag är inte klar med den DVD-listan!

--------------------

Till sist: Lita aldrig på någon norr om Hallandsåsen

1 kommentar:

Josséfin sa...

Du de dära problmet med hörlurar brukar jag alltif ha. Men i julas fick jag ettpar as gryma & vill där med rekomendera dessa till dig :)