SMS.se

fredag 26 januari 2007

Fredag

Läste / hörde om en kille för ett tag sedan. Han behövde pengar till någonting, jag kommer inte ihåg riktigt vad dock, så han startade en hemsida, och uppmanade helt enkelt folk att sätta in pengar på hans konto.
På något sätt fick han denna hemsida att bli ganska känd, varpå han faktiskt fick in en massa pengar, och fick med råge råd till vad han nu ville köpa.
Jajo, jag vet att jag måste googla lite på ämnet, men jag återkommer i helgen. Låter som en idé för mig.

--------------------

Går ifrån kvart över åtta till halv tio på fredagar. Känns ganska meningslöst faktiskt.
Men jag upptäckte en klar fördel idag. Man hinner se många filmer. Har hunnit med att se två hela filmer nu också. Och lite annat också. Men två hela filmer. Perfekt läge att se bra filmer som man inte vill förstöra genom att se dem med vänner och halvtitta på filmen samtidigt som man snackar. Filmer blir aldrig bra då.

Jag vill ha en DVD-samling när jag blir stor har jag kommit fram till. Och då har jag suttit och tänkt på vilka filmer som måste vara med där. Men eftersom det är så jävla många filmer man borde ha, så tror jag att jag gör den listan till ett litet projekt istället. En lista där jag kan fylla på efterhand liksom.
Jag återkommer med idén i helgen.

--------------------

Vad händer annars i helgen för mig då?
Jag är riktigt sugen på någon chill utekväll. T.ex. man drar ihop några stycken, drar och spelar biljard och sen vidare till någon skön bar. Får se om jag orkar ta tag i det denna helgen. Tvivlar på det dock.

--------------------

Jeej. Nu börjar snön försvinna igen : )
Då kan jag börja bege mig ut och springa igen.
Dålig ursäkt? Som fan! Men ändå!
Undrar om jag orkar ta tag i fotbollen i år. Ska dock ha min egen lilla försäsongsträning, eller något. Kanske blir korpen istället för Kyrkheddinge. Någon sugen?

--------------------

Till sist: Lita aldrig på någon norr om Hallandsåsen

3 kommentarer:

Anonym sa...

jeeeij! tack för tipset om hemsidan ;) skadar ju inte o prova :) jag behöver oxå pengar! haha :P

Anonym sa...

den dagen du växer upp så lär ju dvd fromatet vara ganska stenålder.. men visst.. du lär ju kunna köpa det begagnat billigt då

Cerdic sa...

Hade det inte varit för att jag får så få kommentarer, så hade jag tagit bort alla anonyma. Menmen, man vill ju verka populär(are).