SMS.se

tisdag 16 januari 2007

Låtsas-problem

Jag kan inte riktigt bestämma mig angående min rätt att gnälla på saker och ting. Å ena sidan tänker jag "Vad fan har jag att gnälla över? Jag har familj, vänner, hälsa, bra utseende m.m." . Men å andra sidan tänker jag "Det är jävligt skönt att få gnälla av sig ibland. Inte fan ska bara de som har det värst i hela världen få ha rättigheten att gnälla?"
Värt att tänka på, värt att tänka på!
Hur som helst bestämde jag mig för att dela med mig av mina låtsas-problem (OBS! Det är äkta händelser/fakta, dock är det inte så jävla farligt egentligen, därav "låtsas") ;

Mina hörlurar är sönder. Eller de glappar i alla fall. Helt omöjligt att försöka lyssna på musik när ljudet helt plötsligt kan försvinna i ena örat, för att sedan komma tillbaka nån sekund senare.

Jag blir väldigt trött av skolan, oavsett hur länge jag befinner mig där.

Jag har jättemånga sorgliga låtar på min Ipod, men eftersom jag inte har någon anledning till att vara deppig, så jag får inte ut så mycket av dem.

Jag har inte en jävla susning om vad jag vill bli när jag blir stor, trots att jag tar studenten om mindre än ett halvår. Vad fan ska jag göra sen?

Jag får väldigt lätt lite prestationsångest. Gör jag någonting ska det vara bra, annars skiter jag i det. Denna blogg är ett försök från min sida att ändra på det, här försöker jag skriva även om det inte blir så jävla bra.

Mitt schema är helt ofattbart dåligt, trots att jag har haft dåligt schema i 4 av 5 terminer redan.

När jag ska ut och resa i sommar, vilket är planerat, så kommer jag missa en jävla massa allsvenska matcher.

Min GB-gubbe till nyckelring har blivit kidnappad! Vilket ungefär innebär att jag måste skaffa en ny nickelring. En nyckelring som jag trivs med. Det är inte lätt ska ni veta.
Belöning + min eviga tacksamhet utlovas till den som kan komma med avgörande tips om vart min GB-gubbe till nyckelring befinner sig : )

Vår Gran Canaria-resa fortsätter strula. Men jag ska iväg, det är nästan så att jag åker iväg helt själv snart : )

Jag har inte en jävla aning om hur vi ska genomföra vårt projektarbete.

Jag är riktigt jävla trött, både skoltrött och rent allmänt.

Burger King har blivit skitdyrt! 60 jävla spänn för ett meal? Tacka vet jag Viggos. Dessvärre har de inte nattöppet, men då blir det oftast kebab / kebabtallrik istället.

--------------------

Till sist: Lita aldrig på någon norr om Hallandsåsen

2 kommentarer:

Anonym sa...

men att din GB-gubbe har blivit kidnappad måste väl innebära att du fått tillbaka dina nycklar?? :D

Josséfin sa...

Gran Canaria hade inte varit fel ;)