SMS.se

söndag 7 januari 2007

Samlade tankar II

Det blev en hemmadag idag också. Såg visserligen film med Tilina och Matte Andersson nyss. Fast ändå inga roliga tankar att skriva ner. Men imorgon, har jag säkert en maassa roliga tankar.

--------------------

Just in case; Nej, Zlatan behöver möjligen nästa år på sig för att definitivt bli större än Henke, det kan jag acceptera. Men den person som på allvar påstår att Henke är den klart bästa svenska fotbollsspelare genom tiderna, den person kommer jag aldrig mer ta på allvar i en diskussion. Inte angående fotboll i alla fall.

--------------------

Jippie. Om 9 timmar har jag danska igen! Hurra! Hurra!

--------------------

Hade jag sett mig själv gå på stan hade jag faktiskt tänkt att "Han ser ganska bra ut".

--------------------

Fast å andra sidan, varje dag som går är en dag närmre studenten!

--------------------

Larsson, Larsson, Världen bästa Larsson
BOSSE, BOSSE, BOSSE, BOSSE LARSSON!

--------------------

Till sist: Lita aldrig på någon norr om Hallandsåsen

1 kommentar:

Anonym sa...

men jag är ju kär i henke larsson ;O