SMS.se

torsdag 4 januari 2007

Premiär.

Okej, låt oss göra klart detta från början;
Jag gör det här enbart för pengarna!
Vilka pengar då?” undrar säkert folk.
Jo, jag tänkte hooka Lindsay Lohan om ett tag, och då blir jag känd (i Sverige i alla fall), och då tänker jag ge ut en bok där jag helt enkelt bara har samlat ihop allting jag har skrivit här, lite av ”Cerdics liv som okänd”.

Och som om inte det vore nog så har jag en annan baktanke också, faktiskt. För om jag skriver här att jag ska göra någonting, då kommer jag ha värsta pressen på mig att göra det också.
Det är inte som när jag sitter hemma och tänker för mig själv ”Imorgon, då jävlar, nu ska jag fan ta tag i träningen”. Utan nu lovar jag det liksom högt och tydligt, så nu har jag fan inget val om jag skriver det här.
Så; Imorron, då jävlar, nu ska jag fan ta tag i träningen.



Satt och läste Jossans blogg (http://ijossefinsskor.blogspot.com/) för ett par dagar sen, och blev sjukt sugen på att börja skriva någon sån töntig, men ack så rolig att skriva, årslista. Men det går fan inte!Varje gång jag tänker tillbaka poppar det upp nya jävla saker. Jag blir fan tveksam på om vissa saker verkligen har hänt i år, nästan så att jag blir osäker på om det har hänt överhuvudtaget för den delen : )

Fast årets bästa vecka är fan utan tvekan tennisveckan i Båstad.



Världen är jävligt liten. Ibland är det bra. Ibland är det inte så bra. Men oftast så blir det jävligt kul.

Till sist: Lita aldrig på någon norr om Hallandsåsen.

Inga kommentarer: