SMS.se

lördag 6 januari 2007

Samlade tankar I

Nej jag kommer inte på någonting vettigt att skriva. Ingenting alls faktiskt. Det har verkligen varit en sån dag där tiden bara flyter förbi.


Detta är vad jag har kommit fram till idag

Det blev ingen utgång igår.

--------------------

Alltså det låter faktiskt helt okej i mitt eget huvud när jag ska sjunga. Hade jag aldrig hört någon inspelning av mig själv hade jag faktiskt på fullt allvar nästan trott att jag var normalbegåvad när det gäller min sångröst : )

--------------------

De två sämsta filmerna jag sett är utan tvekan Living High och Shallow Ground.

--------------------

Jag inleder alldeles för många meningar med "Fan" och "Helvete".

--------------------

Det blev ingen utgång idag heller faktiskt.

--------------------

Jag gjorde dock en massa sit-ups, följt av en löptur med Holle och Nilsson.

--------------------

Till sist: Lita aldrig på någon norr om Hallandsåsen

Inga kommentarer: