SMS.se

tisdag 23 januari 2007

Samlade tankar III

Antingen håller jag på att bli sjuk, eller så har jag bara sovit rent för lite.
Det är ganska sjukt egentligen. Jag mådde bättre efter Båstadveckan i somras, en vad jag gör efter en skolvecka. Inte bara för att jag var gladare, jag mådde bättre rent fysiskt också. Galet.

--------------------

Jag ger upp. Resebolagen, Gud, Adam Alsing och alla andra krafter som jobbade mot att jag skulle åka till Gran Canaria vann. Helvete. Jag vill åka. Jag kan åka. Jag ska åka. Men tydligen inte just nu.

Inte ens lönt att försöka förklara hur fucked up det är att försöka se priser på internet. You have to be there, så att säga.

--------------------

Kommer Ebba Hultkvist fram och hälsar så kommer jag ju inte att gå iväg precis.
OJ! Upptäckte just precis nu, i detta ögonblick, att hon är född 83. Trodde inte att hon var så gammal.

--------------------

Jag ska börja spara pengar nu hade jag tänkt.

Jag tror inte det kommer gå så bra.

--------------------

Jag vill inte ha vinter. Jag vill inte ha snö. Jag vill ha sommar, sol och värme.

--------------------

Jag har bestämt mig för vad jag ska bli när jag blir stor. Jag ska bli en superhjälte! Jag har inte riktigt bestämt vad jag vill ha för superkrafter dock, ska fundera lite över det. Några tips?

--------------------

Är det under 5-6 minusgrader imorgon tror jag inte att jag går till kemin.
Imorse hade jag dubbla vantar på mig, men likförbaskat var känseln i mina fingrar helt väck när jag gick på bussen. Ganska illa (var tvungen att lägga in ett ord före "illa", för det ser så fult ut om man börjar "illa" med stor bokstad. "Illa", hur fan ser det ut egentligen?)

--------------------

Till sist: Lita aldrig på någon norr om Hallandsåsen

2 kommentarer:

Josséfin sa...

Duu stjärnan, jag har ett par av dina vantar. Så när ska du få tillbaka domså du inte fryser ännu mer? :) lot´s of love

Anonym sa...

ja du måste ju LÄTT ha flygkrafter ;D o då mååååste du ta med linda på en flygtur!! ;D;D skulle va ganska coolt att vara osynlig oxå..