SMS.se

måndag 22 januari 2007

Resebyråer och snö.

Här satt jag och blev riktigt förbannad på alla jävla resebyråer. Deras bokningssystem, hemsidor, priser och fan vet allt är helt sjukt och ologiskt utformat. Men sen ser jag att en resa, som först var försvunnen, helt plötsligt var bokningsbar igen. (Nej, jag tror inte att någon avbokade sin resa just i det ögonblicket)

Men även om jag blev på gott humör igen, så kände jag att jag måste fråga några frågor rakt ut i intet, i hopp om att någon ansvarig läser detta och svarar (Hybris? No way! ; ) )

1) Varför är det ungefär 800 kronor billigare att åka ifrån Stockholm än det är att åka ifrån Sturup?
2) Varför är danskarna så jävla dyra?
3) Hur kommer det sig att resaor helt plötsligt blir 3-400 kronor dyrare när man ska boka?

Jag hatar resebyråer.

--------------------

För att citera HippHipp: Lita aldrig på någon som kallar lunch för frukost.

--------------------

Fan. Jag vill inte ha snö. Fast det är ganska mysigt, på sitt sätt. Och snöbollskrig är ganska skoj.
Fast det är kallt, blött, halt och fan vet allt. Jag gillar sommaren bättre.

--------------------

Till sist: Lita aldrig på någon norr om Hallandsåsen

Inga kommentarer: