SMS.se

söndag 11 februari 2007

Helgen

Jag har aldrig förstått mig på människor som kan sitta och skratta åt en komedi, för att i efterhand ändå påstå att filmen inte var bra.
För mig är sådana saker jävligt svart-vita.
Blir du rädd för en rysare/skräckfilm? - Bra, då fyllde den sitt syfte. Alltså var den bra.
Skrattar du av en komedi? - Bra, då fyllde den sitt syfte. Alltså var den bra.
(Sen blir det lite krångligare med drama-klassen, där vet jag inte vad jag ska gå efter)

Hur som helst blev det "Allt om min buske" tillsammans med Jossan och Padan.
Vet faktiskt inte alls vad jag ska tycka om den egentligen.
Var förmodligen ganska inspirerad av Napoleon Dynamite. Fast det var kanske bara jag som fick såna vibbar? Vad vet jag : )
Fast, baserat på mina tankar här ovanför, så tror jag att jag har bestämt mig för att den var helt okej ändå. Jag skrattade ju faktiskt en hel del. Och det var väl anledningen till att jag såg en komedi? : )

--------------------

Igår, lördag, hade Tilisha ( Tilinas syster) fest. Eftersom varken jag eller Carro kände någon där, stack vi och lirade singstar med hos Calle, där även Malin, Niklas och Jonne befann sig, vid 12-tiden.
Enlgit singstar så är jag nästan normalbegåvad när det gäller musik och sångröst. Helt galet! ;D

--------------------

Idag var jag, Riyam och Joel faktiskt på stadsbibblan och fixade lite på vårt projektarbete.
Första besöket där sedan vi träffade vår vän psykopatpedofilen. Han var dock inte där idag. Kanske sitter kvar¨på St. Lars, vad vet jag? : )
Och tro't eller ej, men vi fick faktiskt lite gjort. Inte så jävla mycket kanske, men en del.

Och nu skulle jag då sätta mig och faktiskt göra min danskaläxa. Ska skriva någon dialog till imorron.
Men självklart har jag ju pappret i skolan. Slutar man halv 10 på fredagar så tänker man inte så jävla noga om man har någon läxa till måndagar. Inte jag i alla fall.
Detta borde ju dock inte vara något problem, allting finns på Fronter. Och ni tror väl på fullt allvar inte att rektor och skolmöget har fixat min inloggning redan? Bara gått snart 5 dagar ju.
Tack så jävla mycket!

--------------------

Fan vad det är rått ute.
Längtar bara liiite till sommaren. Bara lite.
Vem skulle vilja byta ut en rå och kall februarisöndag mot en varm försommarkväll i Maj?
JAG VILL!

--------------------

Till sist: Lita aldrig på någon norr om Hallandsåsen

2 kommentarer:

Josséfin sa...

Jag skulle inte vilja de, för jag älskar vinter :) Kyla är ganska nice faktiskt :)

Anonym sa...

jag älskar att vara inloggad på fronter!