SMS.se

söndag 25 februari 2007

Samlade tankar VI

Fan.
Jag har totalt tappat lusten att skriva.
Jag har ingenting kul att skriva om.
Så det får bli korta, meningslösa, tankar.

--------------------

Eftersom många människro vill vara precis som mig, och göra precis vad jag gör (Jag? Hybris? Aldrig ; ) ), så tänkte jag att jag kunde dela med mig av de bloggarna jag läser.
Jossans blogg.

Tilinas blogg.

Enes blogg.

Tilinas och Jossans är verkligen läsvärda. Enes ser lovande ut, så passa på att följa den från starten.

Sen finns det ett par bloggar till jag läser lite då och då. Men tyvärr så uppdateras de inte alls längre. Sorgligt.
Sen finns det självklart bloggar jag tjyvläser också, men det håller jag hemligt : )

--------------------

Jävlar vad halt det är ute.
Fick jag uppleva igår när jag och Andy gick en runda i Lund, i hopp om ett mirakel och hitta ett kul uteställe.
Plötsligt halkade jag till och föll ner, och fallet blev till en perfekt kapning av den intent ont anade Andy, som roligt nog fick mer ont än mig.
Var ytterst nära att halka ytterliggare ett par gånger faktiskt.

--------------------

Lovet blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.
Eller jo, det blev precis som jag hade tänkt mig, förutom att jag inte fick sova ut en enda jälva dag.
Det närmsta jag kommit att "sova ut" kom jag idag, när jag sov till 11. Men med tanke på att jag somnade halv 4, och vaknade till vid 8-tiden, så räknas inte det heller.

--------------------

Fem skolveckor kvar till påsklovet.
Fem. 5. V. (en romersk femma)
Det blir 25 skoldagar. Sen är vi lediga i alla fall 2 dagar. 23 skoldagar alltså.
Och på påsklovet ska det blir varmt.
Det bestämmer jag här och nu.

--------------------

Kul. IDAG upptäcker jag att Brott och Straff är en av de böcker som filmatiserats mest, bl.a. en svensk film från 1945.
Och visst, den är säkert gammal och skittråkig, men hellre se en film i 2-3 timmar än att läsa en 650+ sidor lång bok. Right?
Nu är det dock lite sent, eftersom min analys ska vara klar imorron.
Aja, hur som helst, får jag VG på det imorgon betecknar jag mig som bäst.

--------------------

Min Ipod är helt jävla cp.
Fan!
Måste nog investera i en ny sådan.
Kan vara väldigt skönt att ha till sommaren.
Kan bli väldigt långa tågresor, haha.

--------------------

Till sist: Lita aldrig på någon norr om Hallandsåsen

Inga kommentarer: