SMS.se

torsdag 22 februari 2007

Kul med snö. Eller inte.
Kul att bli väckt klockan 8 för att mamma behöver hjälp med att skotta uppfarten. Eller inte.

Varför inträffar allas såna här "extrema" vädergrejer när vi inte går i skolan?!
Alla höststormar inträffar på helger eller lov, och nu när det väl blir lite snö, ja då är det såklart sportlov. Vafan liksom?!

--------------------

Oj vad Zlatan var kung i första halvleken igår. Oj säger jag bara!
Och sen är det alltid lika komiskt att höra Gnäll-Glenn. Var det "ett bra tag sedan" Zlatan var inblandad i något mål i CL?!
Så vitt jag vet hade han ganska stor roll när han spelade fram Cruz till öppet mål mot Moskva. Men det är ju bara min tolkning.
Fast Zlatan såg ruggigt het ut i första halvlek igår. Såg ni hans min precis innan han stöter fram bollen vid 1-0? Det var beslutsamheten personifierad, haha.

Sen är det ju jävligt kul att höra att "en Zlatan i denna form skulle platsa i ett svenskt landslag". Jag hoppas innerligt att de bara driver med mig. Annars är någonting väldigt, väldigt fel.

--------------------

Martin Hansson är ett stort fult kräk.
Dessutom är han totalt jävla värdelös på att döma.
Ett tveksamt mål åt Inter (även om somliga, bl.a. Simon Bank på aftonbladet, hävdar att det inte är offside med de nya reglerna), en totalt sjukt dömd frispark som Valencia kvitterar på, ett antal lägen där både Interspelare och Valenciaspelare skulle ha gult kort, och sen som grädde på moset så varnar han Zanetti för filmning. Bra Martin! Håll dig till brandstationen i fortsättningen.
Visst, han var värdelös åt bägge hållen. Men likförbannat så anser jag att Valencia tjänade mest på hans inkompetens.

--------------------

Kul. Arsenal i tisdags och Inter igår. Vad är det med lag jag spelar på?! Måste de vara totalt överlägsna i första halvlek, och sedan släppa in motståndarnas första skott på mål?!

--------------------

Till sist: Lita aldrig på någon norr om Hallandsåsen

1 kommentar:

Linda sa...

haha jag tänkte oxå på det här med att alla väderkatastrofer alltid inträffar när man e ledig! så orättvist! dem stoppade ju tillomed bussarna..jaja det är väl bara o drömma vidare