SMS.se

måndag 26 februari 2007

Det blir återigen ett kort och meningslöst inlägg, som skrivs mest för syns skull.
Men jag har ju egentligen ingenting intressant att skriva.
Lovet är över, skolan har börjat igen.
Därför tycker jag det känns som en lämplig tid att skriva ner några tankar om skolan.

--------------------

I mitt tycke är det bevisat nu.
Vår rektor är inkompitent och, i mina ögon, dum i huvet.
Tyvärr vet jag inte om jag kan skriva ner anledningen än, men jag återkommer imorgon.

--------------------

Fan vad jag stör mig på en del folk som laddar hem tv-serier i förväg.
Visst, de flesta kan hantera det ansvar det innebär att veta slutet/viktiga händelser långt innan TV-publiken i Sverige får reda på det. Men en del kan inte det. Dessa personer pratar högt och vilt om vad som hände i senaste USA-avsnittet som de suttit och laddat hem på natten.
Jag har råkat ut för det två gånger nu den senaste månaden.
Både gångerna har det gällt OC.
Det börjar bli riktigt irriterande snart faktiskt.

Sen kan man ju ifrågasätta att aftonbladet skrev om när och hur Marissa skulle dö långt innan det blev aktuellt i TV-serien.

--------------------



Livet är orättvist. Skolan likaså.
Det finns människor som sitter och lägger ner riktigt mycket tid på skolan.
Sen finns det människor som egentligen inte lägger ner alls så mycket tid på skolan.
Och det är inte alls ovanligt att det är folk ur den andra gruppen får bättre betyg än folk ur den första.
Men äsch, jag ska inte klaga ; )

--------------------

Jag behöver verkligen massage.
Någon frivillig? : )

--------------------



Det är helt galet egentligen.
Jag har gått i skolan en hel måndag. Men jag är inte det minsta skoltrött än.
Och snart är det lov igen.
Sen kommer allsvenskan igång.
Och vips, så leder Malmö och vi tar studenten.

--------------------

Till sist: Lita aldrig på någon norr om Hallandsåsen

1 kommentar:

Josséfin sa...

Det dära med Malmö lär du få drömma om ;)