SMS.se

fredag 9 februari 2007

Samlade Tankar V

Imorgon. Äntligen fotboll igen. Låt vara att det kommer vara skitkallt, att Malmö möter stadslaget, att det förmodligen inte kommer vara så jävla kul osv. Låt allt sånt bara vara. Fotbollen är tillbaka!

--------------------

En vecka kvar till lovet. Sen är det bara ytterliggare 6 veckor kvar till påsklovet. Tiden går snabbt, även om man inte har roligt ; )

--------------------

I kemin; Haft tre prov. Varav 2 på måndagar, och det senaste, som inte var på en måndag, var dagen efter han psykpeddon störde oss på biblioteket. Lätt att plugga då?
Hur som helst; VG, G och IG på proven, och bra betyg på den enda labbrapporten vi skulle lämna in. Ändå känner hon sig tvingad att skicka en IG-varning.
Å andra sidan; mer än en tredjedel av vår klass får en IG-varning nu.
Nejdå, jag tror inte alls att det beror mer på läraren än eleverna. I alla andrar ämnen är vår klass oerhört mycket sämre än alla andra. Eller inte.
J*vla **yna! (Jag kör med självcensur här. Jag är mogen vet ni)

--------------------

Hihi. Det blev ju nästan ett litet pr-trick om att skicka ut bloggens adress på Fronter. Undrar hur många av dem som hittade hit som stannar kvar : )

--------------------

Kul när man slutar halv 10.
När jag var på väg hem från skolan, mötte jag Enes, som var på väg till skolan. Lite komiskt. Och ganska poänglöst. Jag kan inte somna om. Så från halv 10 till ungefär två-tiden sitter jag bara och slösar bort 4 timmar av min dag. Jag vaknar halv sju, istället för att vakna runt 11-tiden.

--------------------

Bio ikväll? Eller utgång? Eller ingenting alls, bara ta det lugnt?
Only time can tell...

--------------------

Rigi är riktigt jävla gott. Ni vet det chokladet som har blått papper, en ko på ovansidan också om jag inte minns helt fel. Riktigt tunna och sköra. Synd bara att de är så små. Fast det kanske är just därför de är så goda.

--------------------

Till sist: Lita aldrig på någon norr om Hallandsåsen

Inga kommentarer: