SMS.se

söndag 4 februari 2007

En vanlig, och tråkig, söndag.

Jag tycker inte om söndagar.
Söndagar är ganska meningslösa dagar.
Enda gångerna söndagar kan vara meningsfulla är om man har festat hårt på lördagen.
Men det har jag inte gjort.
Det var faktiskt längesedan jag festade så hårt överhuvudtaget.

Och eftersom söndagar är så jävla tråkiga, har jag ingen inspiration till att skriva någonting heller. Därför får detta bli som det blir.

--------------------

Jag har inte lämnat mitt hus sen jag kom hem i fredags natt.
Snacka om att slänga bort sin helg.
Ganska dumt. Nu har jag ingenting att falla tillbaka på under skolveckan.
Hmm...får hitta på någonting kul under själva veckan istället.

--------------------

Har ni sett när Gärderud slår världsrekord och vinner OS-guld?
Då har ni säkert också hört när den bisittande kommentatorn verkligen lägger ner all sin uppmärksamhet på den andra svensken, som ligger typ femma. Detta klipp var med i 100 höjdare. Det är väldigt komiskt faktiskt.
Men påminner inte svenska kommentatorers sätt att kommentera Uniteds matcher, nu när Henke är med, väldigt mycket om detta?
Vid, nästan, samtliga inlägg; "Inlägget går mot Larsson"
Vid, nästan, samtliga utsparkar; "Bollen går mot Larsson"
Vid, nästan, varje anfall mot United; "Henke tar många viktiga och störande löpningar"
Och sedan idag; Evra är fri på kanten. Men istället för att påpeka att "Evra är fri", så måste de säga "Larsson pekar ut mot Evra, som är fri"
Tro't eller ej, men allt kretsar inte runt Henke.

--------------------


Blev ingen biljard i fredags. Där var fullt.
Så det blev kulturen istället.
Det var faktiskt inte alls så kul.
Nu får det fan bli Malmö som gäller ett bra tag framöver.

--------------------

Var riktigt längesen jag var på bio.
Vet inte riktigt varför det har blivit så. Bara inte blivit av.
Får ta tag i det snart.
Det finns ändå några filmer som jag vill se ju.

--------------------

Till sist: Lita aldrig på någon norr om Hallandsåsen

2 kommentarer:

Josséfin sa...

Du kan gå på bio med mig :) hoho

Anonym sa...

joho! allt kretsar visst de runt HENKE! <3 ;D