SMS.se

torsdag 22 februari 2007

Coming soon; Ett inlägg om min syn angående "klimathotet", människans påverkan på växthus effekten och metrologer som agerar domedagsprofeter på eget bevåg.

--------------------

Jag vill åka på solsemester snart. Jag vill jag vill jag vill jag vill!

--------------------

Skolsaker jag bör göra tills måndag;
- Få ihop en muntlig analys på 5 minuter om Dostojevskij och "Brott och Straff" (eftersom jag var tvungen att googla hans namn så antar jag att jag har en bit kvar)
- Skriva ett informativt tal
- Skriva ihop en 3-4 loggböcker om projektarbetet

--------------------

Om man hoppas och vill tillräckligt mycket, kan man styra vädret då?

--------------------

Har skottat uppfarten två gånger idag.
Varav första gången var klockan åtta i morse.
JIPPIE!

--------------------

Jag vill verkligen få en massage nu.
Någon frivillig? : )

--------------------

Till sist: Lita aldrig på någon norr om Hallandsåsen

Inga kommentarer: