SMS.se

torsdag 1 mars 2007

Verklig dröm.

Ni vet när man har haft mardrömmar, då kommer man oftast ihåg precis vad man har drömt om. Åtminstone i ungefär fem minuter, sen är allting borta igen.
Ibland inträffar detta fenomen även om man har drömt något lite trevligare, men inte lika ofta.
Men i natt var det helt sjukt. Jag kommer fortfarande ihåg precis vad jag drömde. Och inte "jag drömde om en bil eller något sånt", utan jag kommer ihåg det väldigt precist - vilka personer som var inblandade, i vilken ordning jag träffade dem, vart någonstans jag träffade dem osv.
Och nej, jag ljuger faktiskt inte. Det är helt galet.

Sen när jag vaknade, så fick jag den "var-det-en-dröm-eller-har-det-verkligen-hänt"-känslan. Jag var t.ex. helt jävla övertygad om att det var söndag när jag vaknade, eftersom min dröm utspelade sig under fredag kväll och lördag.
Blev ju ganska ställd när jag insåg att det var torsdag, och att jag inte alls borde ligga kvar i min säng.

Finns det någon chans att drömmar verkligen är en titt på framtiden? Eller är det bara en icke-trolig teori? Haha.

--------------------

Nu har det snart gått en hel skolvecka, utan att jag känner mig det minsta skoltrött.
Kan bero på att många lektioner har gått bort.
Kemilektionerna - frivilliga i ett par veckor till.
Svensklektionerna - jag är ledig 2 veckor framöver eftersom jag har gjort min analys.
Och dessutom var mikrobiologin inställd idag.
Lägg där till retoriken, där man i princip bara behöver göra 3 tal på hela kursen, och danskan, där man kan missa var fjärde lektion och ändå ha bäst närvaro. Med andra ord har jag egentligen ganska slappt, fram till påsk i alla fall.

--------------------

Jag satt och räknade lite.
För att jag ska få ut några pengar innan sommaren, så behöver ungefär 6 personer per dag klicka på sms.se-bannern. Eller att en ny person som blir medlem där var fjärde dag ungefär.

--------------------

Till sist: Lita aldrig på någon norr om Hallandsåsen

Inga kommentarer: