SMS.se

söndag 25 mars 2007

Skrivkramp.

Alltså jag känner egentligen inte alls för att skriva.
Jag vill bara ligga ner, och göra absolut ingenting.
Fast jag är dock lite sugen på biljard. Eller bio. Och sen är jag sugen på varma vår-/sommarkvällar förstås. Varför är man så mycket mer spontan på sommaren? Måste ha något med värmen att göra...

--------------------

Snabb resumé av de senaste veckorna;
Förra helgen: Jenny och Jessica fyllde år - middag o grejs. Mycket trevligt.
Fredags: Middag hos Jossan, med Jossan, Linah, Paudan o Emma. Mysigt värre.
Igår: Runtyrande med Andy och Ricke i Lund o Malmö. Hamnade väl inte på det roligaste stället.
Och sen lite vardag och skola däremellan.
Ungefär så.

--------------------

Varför har inte Island sommar- resp. vintertid?

--------------------

Jag är ruskigt nöjd med allting just nu faktiskt. Bara ett jobb som saknas. Annars är det riktigt bra : )

--------------------

Nästan så att man får lite ångest över vad man ska göra efter skolan. Vill vinna stora pengar nu. Åtminstone innan studenten.

--------------------

Till sist: Lita aldrig på någon norr om Hallandsåsen

Inga kommentarer: