SMS.se

måndag 12 mars 2007

Varit en väldigt trevlig helg faktiskt. I fredags tog jag det lugnt, blev nån halvkäss film med Holle, samt det, numera, sedvanliga vinsten över honom på Fifa 07.
På lördagen var det dags för ett besök i festmetropolen Veberöd (eller ja, det var det förr i tiden. Numera har de sackat ihop lite ; ) ). Denna kvällen var det Kajsa som bjöd in till maskerad. Och jag måste säga det, att det finns ett par stycken där ute som är riktigt jävla uppfinningsrika. Frida(snögubbe) och Mille (smurf) är bara två av många som förtjänar ett omnämnande. Det var riktigt trevligt, var fakitskt ett bra tag sedan man var och partajade där.




Taliban-Holle, Elektrikår-Linah, Disco-Jossan och luffar-Cerdic
.
Eftersom jag är sämst med layout och mög på bilder, så hänvisar jag bara till Jossans Pixboxgrejs, där det finns fler bilder.
--------------------
Helt galet underbart väder idag ju.
Fick en mindre chock i morse. Satt och åt frukost som vanligt, när jag plötsligt märkte att det var ljust utomhus. Halv 7 på morronen! När fan hände det sist liksom?!
Sedan fortsatte hela dagen i samma positiva anda, tänk vad lite solsken kan göra för humöret.
--------------------
Danskaprov på onsdag. Mikrobiologiprov på torsdag.
Jag ska faktiskt ta tag i det redan ikväll.
Plugga lite danskaglosor, kolla lite på verbgrejset, och sen ska jag nog skumma genom mikrobiologin också.
Om det inte är någon som är sugen på glass istället förstås.
--------------------
Jag är helt allvarlig nu; Går man efter vad fotbollsspelare runt om i världen har presterat den senaste tiden, så är det fan inte många som är före Zlatan. Topp 5 i världen, och då överdriver jag verkligen inte.
Någonting som bara ökar och ökar i komiskt v'rde för varje gång man hör det, är när s.k. "experter" (exempelvis Ralf Edström och den fjanten som kommenterade Inter - Milan igår) påstår att Zlatan skulle ha någonting kvar att bevisa internationellt.
Jag vill, och orkar, inte starta någon Zlatan vs. Henke diskussion, ni vet vart jag står i den frågan.
Men till och med den mest inbitna HeIFaren och Zlatanhataren måste väl inse att svaret på den frågan inte ens kommer vara diskussionsbart inom 6-7 år?
--------------------
Till sist: Lita aldrig på någon norr om Hallandsåsen

Inga kommentarer: