SMS.se

fredag 9 mars 2007

Fyfan vad jag var trött i morse. Ni vet när man ska åka någonstans långt, typ fjällen, eller när man ska flyga, och planet går skittidigt på morgonen, då är man ju alltid skittrött när man sätter sig i bilen. Precis den känslan hade jag i morse. Och jag blev inte av med den. Har fortfarande inte blivit av med den faktiskt. Blir nog en lugn kväll ikväll. Imorgon är det ju maskerad! Funderar lite över vad jag ska vara...har en idé. Blir kanske så.

--------------------

Vettifan hur provet gick idag.
Som väntat var det inte så jävla svårt.
Men eftersom jag, som sagt, verkligen var skittrött, så skrev jag bara klart ungefär hälften på alla uppgifterna.
Aja, jag nöjer mig med kunskapen om att jag egenltigen kan detta, och är ett steg närmre MVG på slutprovet istället.

--------------------

Veckans sökord (som resulterade i ett besök här); "ralf edström" + sprit"

--------------------

Till sist: Lita aldrig på någon norr om Hallandsåsen

Inga kommentarer: