SMS.se

tisdag 6 mars 2007

Ljus framtid för Sverige!

Fan vad framtiden ser ljus ut för Sverige.
Jag förstår inte riktigt varför politiker och människor i övrigt oroar sig för ungdomsarbetslöshet och sånt?
Jag har fått hem ungefär 64 912 stycken informationskataloger om olika högskoleutbildningar, och alla, verkligen alla, säger att det finns enorma framtidsutsikter för just den utbildningen de läser.
Det låter ju helt otroligt!
Oavsett om jag läser till civilingenjör, matematikgrej, läkare, uteliggare eller vadfansomhelst, så är det ungefär 120% säkert att jag kommer få ett otrooligt högavlönat jobb direkt efter min utbildning.

Och då ska vi inte ens börja tala om vilka universitet som finns i Sverige...här finns hur många som helst som är världsledande inom sina ämnen.
Det är ju riktigt sjukt!

Dessutom är de helt galet trevliga där. Trots att varje universitet verkar vara världens mest eftertraktade, med de mest eftertraktade linjerna och miljöerna som finns, så skickar de ändå ut vars 47 kataloger till alla som tar studenten i vår.
Vissa är till och med så trevliga att de skickar kataloger till min bror, trots att det är snart 2 år sedan han tog studenten.
Det kallar jag trevligt!

--------------------

Såg film med Tilina och hennes syster Tilisha igår.
Helt sjukt För andra gången i rad (även andra gången totalt) valde Tilina en bra film.
Skrämmande! ; )

--------------------

Ikväll.
20.45 på sexan.
Valencia - Inter.
Ibracadabra!

--------------------

Nu ska jag ut och springa.
Springa bort från alla känslomässiga dyslektiker.

--------------------

Till sist: Lita aldrig på någon norr om Hallandsåsen

Inga kommentarer: