SMS.se

onsdag 14 mars 2007

Lite smått och gott.

Anledningar till glädje:
  • Snart påsklov.
  • Galet bra väder.
  • Bara lite drygt 3 veckor till allsvenskan.
  • Inte alls länge kvar till studenten.
  • Jag ska gå på Vipans bal...
  • Med Tilina! (ja, det är en anledning till glädje i sig : ) )
  • No woman - no cry : )

--------------------

Två riktigt humoristiska grejer:

1) Häromdagen såg jag två pensionärer som stod och rå-glodde (alltså verkligen stod stille och stirrade med stora ögon) på en löpsedel där det stod att Snoop hade gripits för narkotikainnehav, eller något. Hade varit jävligt kul att kunna läsa deras tankar just i den stunden.

2) Aftonbladet hade en artikel om huruvida Paris Hilton hade opererat brösten eller inte, med en tillhörande omröstning, där man kunde rösta på att hon hade opererat brösten, att hon inte gjort det samt alternativet "Jag kunde inte bry mig mindre". 40 % röstade på det sistnämnda alternativet. Är det bara jag som tycker det är jävligt konstigt att man klickar på en artikel, läser igenom den samt lägger ner tid (kort tid, men dock tid) på att rösta, om man ändå inte bryr sig? : )

--------------------

Hade jag lagt ner den tid jag lägger ner på att skriva här, på skolarbete, så hade jag haft 20.0. Utan tvekan.

Fast då hade folk inte blivit lika glada : )

--------------------

Till sist: Lita aldrig på någon norr om Hallandsåsen

2 kommentarer:

Josséfin sa...

DU vet att du är bättre va? :)

Anonym sa...

Du är bäst! =D