SMS.se

fredag 10 augusti 2007

Typ tredje dagen på ganska kort tid jag skriver någonting här nu... jag börjar bli ganska produktiv ju för fan.




--------------------




Såg transformers-filmen igår. Den var faktiskt ganska bra, mycket bättre än jag hade förväntat mig. Jag hade tänkt mig någon sorts barnfilm med lite B-actioneffekter, och att det enda man skulle uppskatta var nostalgin och kultkänslan... Men tji fick jag, för filmen var helt klart värd att se. Lite rörig i vissa scener, men det kan bero på att jag såg nån jävla handvideo-version av filmen hahah.





På tal om filmer; jag vet att jag är lite sen, men ni måste se Anchorman med Will Ferrell. Såg den för ett par veckor sen med Tilina, Tilisha (Tilinas syster) och Jonathan (Tilishas pojkvän. Han är dansk. Tilinas systrar gillar danskar :)). Den var riktigt rolig. Se den också.




--------------------




Jag hatar inte bara sniglar. Jag hatar myggor också. Varje jävla kväll dödar jag typ 2 stycken i mitt rum, trots att jag alltid har helt mörkt o försöker att ha dörren o fönstret öppet så lite som möjligt... och jag kollar alltid igenom hela jävla rummet. Därefter sover jag typ invirat i täcket, bara för att undvika dem jävlarna. ÄNDÅ vaknar jag alltid med typ 3-4 nya myggbett.


Och då ska vi inte ens tala om hur man ser ut dagen efter man har varit på en utomhusfest...fyfan alltså. Nej det blir nog fan inte fler utomhusfester för min del.


Fyfan för myggor!



--------------------



Till sist: Lita aldrig på någon norr om Hallandsåsen

Inga kommentarer: