SMS.se

onsdag 8 augusti 2007

Hej, eller hejdå?
Jag kan inte riktigt bestämma mig. Antingen slutar jag upp med allt jävla bloggande nu, eller så tar jag tag i det på riktigt. Inget jävla dattande hit och dit och ett inlägg i månaden. Vafan liksom. Ska det va, så ska det fanimig va också.


--------------------


Det är konstigt. Ju mer ledig tid man har, desto tröttare blir man, och desto mindre gör man. De senaste två veckorna har jag fan inte fått mycket uträttat... det bästa jag har åstakommit är typ att ha sett hela Heroes-säsongen på en vecka. Annars är det fan inte mycket alltså...
Jag har funderat en del över vad jag ska göra om dagarna nu. Så här är mina förslag:
- Börja spela playstation

- Börja följa någon ny tv-serie som jag kan ladda hem
- Gå ut och leka/träna med en fotboll som fan
- Skaffa en flickvän (som inte jobbar)
Så om någon har ett förslag på något spel jag kan börja spela, någon tv-serie jag kan börja följa (nej, inte DW, OC, House eller liknande...), eller rentutav någon person som kan vara aktuell för alternativ fyra, så skulle jag vara jävligt tacksam för tips :)
--------------------
Idag (igår är det tydligen nu) fyllde Danne (från Lomma) år. Grattis!
--------------------
Jag är trött på att Malmö FF, både spelande företrädare och kostym-företrädarna pissar på supportrarna. Spelande företrädarna genom sitt agerande på, och utanför, plan, och kostym-företrädarna genom att t.ex. höja priserna för varje säsong, trots att laget spelar sämre och sämre, och genom att ta bort hymnen vid inmarsch...
Och nej, jag står inte bakom något fucking brev som MFF support ger till spelarna om att allting är bra som det är och blablabla. Jävla "vi-kan-inte-så-mycket-om-fotboll-men-vi-går-på-matcherna-för-stämningens-skull-och-man-ska-inte-hata-eller-bua-utan-bara-älska"-attityd. Nu kan väl de flesta där en del om fotboll, men det är fan inte det intrycket man får av att läsa det jävla brevet. (Jag kan dessutom ha en lång jävla utläggning angående deras jävla tjat om att stötta i med- och motgång och snyftsnyft. Jag står där varje jävla gång och skriker mig hes, men jag är likförbannat jävligt trött på det de håller på med nu...är jag en medgångssupporter då? Jävla fittor...)
Vi är Malmö FF. Läs vår historia, njut av attityden Malmö hade förr i tiden... jag vill till den
tiden. Nu.
--------------------
Vad fan är grejen med sniglar?
De är tjocka, slemmiga maskar som (i många fall) bestämt sig för att släpa runt på nått jävla hus, som inte står emot alltför mycket, de är jävliga långsamma, och till råga på allt så är de så jävla korkade så det finns egentligen inte. De har funnits typ en miljard år (okej, jag har ingen jävla aning, men de lär ha funnits länge....), men de tror fortfarande att världen ska gå under varje gång det regnar, så de beger sig upp till marken. För helvete alltså!
Trodde hela grejen med hela evolutions-mekaniken var att arter skulle utveckla sig... sniglar är fortfarande korkade, långsamma och har fan i princip inga försvarsmekanismer...fatta vilket brutalt misslyckande för hela evolutionen....
Ja, jag hatar sniglar!
--------------------
Imorgon ska jag in o skriva kontrakt med punkt.se. Japp, jag ska börja dela ut tidningar någonstans. Jo afan att jag måste ha ett riktigt jobb också, men det är bättre än inget. Och faan så mycket bättre än en jobbig telefonförsäljare. Här stör jag i alla fall ingen mitt i maten :)
--------------------
Jag har bestämt mig... det blir ett "Hej" :)
--------------------
Till sist: Lita aldrig på någon norr om Hallandsåsen

Inga kommentarer: