SMS.se

torsdag 30 augusti 2007

Min kontinuitet när det gäller uppdateringar här, är fan nästan värre än Åkebys dito när det gäller startelvor... och då är det jävligt illa.


--------------------


Det jag förlorar i ödmjukhet tar jag igen på utseendet.


--------------------


Igår började jag med det ärorika uppdraget att dela ut punkt.se (jag tror inte det ska vara någon "." mellan "punkt" och "se", utan bara att vanligt mellanrum, men frågar ni mig så ser "punkt.se" klart mycket bättre ut än "punkt se". right?). Det är faktiskt inte alls så tråkigt som man kan tro, idag snackade jag dels med en trevlig dam, och en trädgårdsbeskärare (eller vad det nu hette, en sån som kan göra dinosaurier av buskar i alla fall), och tiden går faktiskt snabbare än vad man tror.
Fast ska jag räkna in mig själv i arbetslivet anser jag att jag behöver i alla fall ett halvtidsjobb till, annars är det fan ett hån mot de som sliter 8 timmar om dagen. Därför kommer jag bara skriva "jobba", och inte jobba (jag hoppas verkligen ni ser skillnaden :))

Men "jobb" eller jobb, hur som helst hittar ni mig vid Lund Central, oftast vid baksidan. Så jag hoppas fan ni kommer dit och tar tidningar av mig.

Jag har faktiskt som tanke att beskriva mitt "jobb" mycket noggrannare om några dagar. Får se hur det blir med den saken.

--------------------

Annars har det väl inte hänt någonting speciellt, vad jag kan komma på.

--------------------

Som vanligt tappar jag kreativiteten (om den nu någonsin har funnits) och lusten att skriva under tiden som ja gskriver, jsut i detta fallet beror det på att jag den senaste halvtimmen kollat på Matrix och himmelrikets forum istället för att skriva, men måste ju smida medans järnet är varmt som man säger. Aja, nya tag imorgon, gör ett lite mer helhjärtat försök då. Nu känns det ungefär lika seriöst som Malmös insats på råsunda...


--------------------

Det kommer dröja oerhört länge innan jag ser en Malmömatch på TV med ljudet på igen...Thomas Antonelius (eller vad idioten heter) var fan något av det värsta jag hört..och då har jag ändå hört Arne Hegerfors kommentera Malmö lite för många gånger...

--------------------

Till sist: Lita aldrig på någon norr om Hallandsåsen

2 kommentarer:

Josséfin sa...

Det blev värdlens bästa körlektion tack varae din kram idag tror jag! :D tack så hjärtligt! Käärlek!

Anonym sa...

snart kommer jag till dig :) <3