SMS.se

torsdag 19 april 2007

Shaisse vad lätta pengar det är att döma korpfotboll.
Nu fick jag visserligen 2 lätta matcher, varav den sista var riktigt lätt. Men såå mycket svårare blir det nog inte. Riktigt bra extraknäck. 300 kronor för två timmars valsande på en plan. Hårdare jobb kan man ju tänka sig.

Det som var svårast var att hålla sig ifrån att själv gå in i några närkamper. Fyfan vilken abstinens man har nu alltså. Inte sådär jättehöga odds på att jag tar upp fotbollen i höst/vinter igen faktiskt.

--------------------

I helgen ska jag fakitskt ta det lugnt har jag tänkt. Ska till och med jobba med projektarbetet. Från och med imorgon ska jag jobba som en jävla gnu med det. Jag ska ha MVG i det. Bara för att jag ska kunna säga att loggboken är det onödigaste skit jag gjort på gymnasiet (och då har jag ändå läst spanska, danska och filosofi), utan att de ska kunna säga någonting emot mig : )

--------------------

Fan vad tiden går snabbt. Och utan att bli för djup och för filosofisk, så är det helt sjukt vad man koncentrerar sig på framtiden. Vad hände med spontaniteten? Carpe diem, någon?
Okej, just nu är jag också så långt ifrån spontan man kan komma. Men så ska det fan bara vara fram till studenten. Sen jävlar.
Men om man ska vara lite självkritisk. Varför gör man inte fler spontana saker? Typ drar till Växjö eller sådär, helt spontant. Så jävla mycket kostar det inte om man får med sig 3 stycken och åker bil upp. Och en dag har man ju råd att unna sig själv. Men ändå gör man inte sånt. Varför? Jag har faktiskt inget bra svar på den frågan...

--------------------

Till sist: Lita aldrig på någon norr om Hallandsåsen

1 kommentar:

Anonym sa...

tycker jag verkligen du borde göra!