SMS.se

onsdag 18 april 2007

Har ni någon gång haft en känsla för att någonting egentligen är på ett visst sätt? Även om det egentligen inte finns någonting alls som talar för att ni har rätt, så vet ni på något sätt ändå att ni har rätt? Eller är det bara jag som är helt övertygad om att jag aldrig har helt fel? : )
Hur som helst; det är jävligt jobbigt när man har en sån känsla. Man vet att man har rätt (åtminstone delvis), men man kan inte bevisa det liksom.

--------------------

Om lite drygt en vecka ska projektarbetet vara inne. Vi är egentligen inte ens färdiga till att börja skriva än. Varför, varför, VARFÖR blir det alltid så med mig? Oavsett hur tidigt jag börjar arbeta med någonting, hur hårt jag arbetar, vad jag än gör, så sitter jag alltid och jobbar häcken av mig de sista dagarna.
Men på något konstigt sätt så reder det alltid ut sig ändå.

--------------------

Lotto är skitbra egentligen. Enda nackdelen är att det kostar pengar att vara med : )

--------------------

Nu börjar det bli löjligt på riktigt.
I måndags spelade Malmö. Idag är det onsdag, men jag är fortfarande hes. Hinner väl återhämta mig lagom till söndag skulle jag tro.

Det blir guld i år. Jag är helt säker faktiskt. Trodde Göteborg skulle vara med i toppen i år. Men nej, de kan kämpa om övre mittenplaceringar tillsammans med Elfsborg och HeIF. Däremot kommer AIK vara med i toppen fram till slutet av sommaren. Dit, men inte längre.

--------------------

Växjö.

--------------------

Under tiden jag har försökt skriva det här har Chelsea gjort 1-0, West Ham kvitterat till 1-1, och Chelsea tagit ledningen igen genom 2-1.
Lär väl stå 3-3 innan jag är klar med detta inlägget.

--------------------

Det måste ändå vara ganska kul att vara supporter till något lag som inte är störst på hemmaplan liksom. Där en vinst mot "storebror" förlåter det mesta.
Fast vafan, en vinst mot HeIF blir man ju inte mindre lycklig över bara för att de råkar vara en mindre förening som under ett lång period verkade som en moderförening åt Malmö.

--------------------

Till sist: Lita aldrig på någon norr om Hallandsåsen

Inga kommentarer: