SMS.se

söndag 8 april 2007

Det får bli lite konstgjord andning här nu.
Kanske inte så långa inlägg.
Men ska skriva desto oftare.
Så det tar nog en vecka eller två innan det blir kul att läsa här igen.

--------------------

Läste någon krönikör som störde sig på att en annan krönikör alltid började varje ny mening med en ny rad. Och jag höll med honom när jag läste den. Tänkte "fyfan vad jobbigt att läsa något sånt". När jag sedan skulle skriva ner någonting här gick det dock upp för mig "för fan, jag gör ju exakt likadant".
Fast till mitt försvar skall sägas att det oftast beror på att jag bara skriver meningslösa one-liners : )

--------------------

Haha, jag är värsta anti-christ ju. Jag festade hejvilt på självaste långfredagen. Men på påskdagen, då stannar jag hemma och ser på film. Inget fel i det, men borde det inte varit tvärtom? Om jag skulle varit en bra kristen alltså.

--------------------

Varför slog aldrig scannern igenom på riktigt? Visst, den är jävligt osexig. Men kom igen, den är fan användbar. Ge den lite av den cred den förtjänar!

--------------------

Det är nästan läskigt att se hur hela jävla sportexpertisen ställer sig på Malmös sida.

--------------------

Till sist: Lita aldrig på någon norr om Hallandsåsen

Inga kommentarer: