SMS.se

onsdag 11 april 2007

Jag satt nyss och skrev något skitlångt mög, som i stort sett gick ut på att man inte skulle skjuta upp saker, för då blev det oftast inte gjort. Efter typ tio minuter kom jag på mig själv om att det var jävligt tråkigt att läsa. Och då tycker inte jag det är lönt att skriva det.
En sak kan jag dock nämna. Många tänker "Nej jag tar tag i det imorgon istället...", och när morgondagen kommer, så tänker de samma tanke igen, och igen, och igen osv. Jag ska inte hyckla, jag är själv en av alla dessa personer. Men det finns inte hur många morgondagar som helst. Någon dag tar det slut. Och liemannen kommer inte komma och varna er dagen innan, det händer bara på film och i Kalle Anka. Och man vill ju inte dra härifrån med massa saker ogjorda. Då blir man ett spöke. Det har jag sett i bl.a. "medium" (program), "Sjätte sinnet" (film) och det sjuka programmet på femman där en gubbe står i mitten o påstår att han talar med publikens döda släktingar (sekt-program). Så det så.

Nej jag pallar fan inte skriva mer nu. Jag tar det imorgon istället.

--------------------

Till sist: Lita aldrig på någon norr om Hallandsåsen

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha samma sak här, sista minuten uppsatser fy fan.

Anonym sa...

Jag måste bara säga att jag diggar din "till-sist-kommentar" stenhårt!