SMS.se

tisdag 29 maj 2007

Jag uppdaterar visserligen sällan. Men jag skriver faktiskt ganska ofta. Men jag orkar aldrig skriva klart och publicera. Sen förra inlägget har jag typ 5 halvfärdiga utkast, som jag förmodligen aldrig kommer skriva klart.
Därför kommer jag nu lite snabbt sammanfatta senaste tiden;
  • Milan vann CL-finalen. Men för att vara bäst i Europa måste man först vara bäst i sin egen stad.
  • - Malmö spelar katastrofalt dåligt. Men det kommer bli guld i år ändå, alla andra lag är lika jävla dåliga.
  • Jag har ungefär 4 skoldagar kvar. Och 3 prov.
  • Fysikprovet är över. Men bara för den sakens skull betyder det inte att det är skönt. När jag har fått det i min hand och vet att jag har minst VG på det, är det över.
  • Jag var ganska nära att slippa Mikrobiologi-slutprovet. 1.5 poäng närmare bestämt.
  • Jag passade på att fylla år i söndags. Av Malmö fick jag en horribel insats som present. Av fysiklärarna på polhem fick jag ett slutprov dagen efter som present. Men jag är nöjd ändå faktiskt.

--------------------

Någonting är uppenbarligen fel i Malmö. Jag kan inte sätta fingret på exakt vad som är fel, och tydligen kan inte Åkeby det heller. Därmed kan han inte sköta sitt jobb, och bör därför avgå.

--------------------

Ni kan tycka vad ni vill om Gattuso. En gång i tiden gick jag också på myten om att han var värsta kämpen, som aldrig gav upp. Men han är en filmare, precis som många andra italienare. Tyvärr, men så är det.

--------------------


Till sist: Lita aldrig på någon norr om Hallandsåsen

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppsan, där missade man visst något. Grattis! Studenten blir nog en rätt bra födelsedagspresent i efterskott. ;D