SMS.se

tisdag 15 maj 2007

följande stycke skrevs precis innan jag stack till Olympia, men jag pallade aldrig publicera det.

Mindre än tre timmar kvar nu. Läste ett inlägg på himmelriket som beskrev känslan ganska bra faktiskt. Det är som att gå till tandläkaren eller en besiktning. Man vill egentligen inte gå dit. Men går det bra så blir man riktigt glad och nöjd. Går det dåligt, om man har ett hål eller om det är fel på bilen, så blir man inte alls lika glad.

Detta beskrev faktiskt känslan jävligt bra.

Men fyfan vad skönt! Skönaste segern på Olympia jag varit med om i alla fall. Och faktiskt nog en av de skönaste segrarna någonsin. Visst, det finns en hel del andra segrar som varit sköna, bl.a. Göteborg borta 04 och Elfsborg hemma 04, men där stod fan ett guld på spel.

Och idag blir det seger igen.

--------------------

Spyxet var bra.

--------------------

Det där jävla projektarbetet alltså... en sak är jävligt klar i alla fall. Får jag inte MVG i det så ska fan ingen annan ha det heller. Inte för att jag själv tycker att jag har varit perfekt, men jämför man med alla andra så ska jag ha ett jävla MVG. Punkt jävla slut.

Det är illa nog att det skiljer sig riktigt mycket i bedömningen mellan olika skolor. Det är värre att det skiljer sig så pass mycket, som det trots allt gör, mellan olika linjer på samma skola. Men det är helt jävla sinnessjukt att det skiljer sig så mycket mellan samma linje och samma skola, beroende på vilken handledare man har fått....

För övrigt är nog loggböckerna i projektarbetet det mest onödiga jag någonsin gjort i skolan. Och då har jag ändå gjort en jävla massa onödiga saker.

--------------------

Shit vad jag verkligen inte har gjort någonting denna långhelg. Grillade hos Sanja i fredags, det var trevligt och mysigt faktiskt. God mat också : ) Men förutom det har jag knappt lämnat huset faktiskt haha. Bara typ 3-4 gånger. Fast det är ganska skönt det med ibland.

--------------------

Mikrobiologiprov på tisdag.
Matte F-prov på onsdag. Danskaprov på onsdag. Svenskaredovisning av en jävla bokjävel på onsdag.
Sen är det Fysik B-slutprov på måndagen därefter. Dagen efter min födelsedag. JIPPIE!
Sen är det kanske Mikrobiologislutprov på torsdagen där. För att sedan följas av ett Kemi B-slutprov på måndagen därefter. Sen är det slut.

--------------------

Till sist: Lita aldrig på någon norr om Hallandsåsen

Inga kommentarer: