SMS.se

söndag 6 maj 2007

De senaste dagarna tror jag inte det hade spelat någon roll om jag hade kommit på botemedlet mot AIDS eller cancer, på något sätt kan jag garantera att det hade gått åt helvete ändå.

Ganska galet egentligen. Fram tills onsdagskväll flöt allting på skitbra. Jag hade gjort typ allting (nåja, det mesta i alla fall) rätt typ en vecka i streck. Projektarbetet lämnades in i tid, Malmö krossade det där Solna-laget, jag tar rätt beslut i tveksamma situationer, två av tre matcher jag ska döma blir WO (jag får pengar ändå haha) osv. Galet flyt alltså.
Sen måste jag ha gjort någonting väldigt dumt i onsdags. För där vände det. Ska man sätta en exakt tidpunkt så vände allt typ 20.45 i onsdags. Milans fel allting ; )
Hur som helst har verkligen ingenting flytit på sen dess. Allt som kan gå fel går fel liksom.
Aja, det ska väl vända tillbaka snart igen.

--------------------

Alla har gaddat ihop sig. Alla är med på det. Bara för att lura mig riktigt jävla rejält. Bara därför. För liksom, det är inte månaden Maj nu. Det är typ Mars, på sin höjd början av April. Men Maj? Så fan heller att det är. Ett halvår sen nyår? Shit, tror ni att jag går på den lätta eller?
Ni kunde väl ha ljugit ihop någonting som är lite trovärdigare?

--------------------

Ibland vill hjärtat saker hjärnan inte riktigt kan förstå.
(Direkt stulet från Växjö-Lindas blogg : ) )

--------------------

Fyfan vad jag hatar när folk ställer frågor de inte vill ha ett ärligt svar på.
När man frågar om någons åsikt, eller ställer en känslig fråga, då tar man en risk. En risk att svaret inte blir vad man hade hoppats på. Och när man tar en risk, så kan man väl verkligen inte bli sur eller upprörd över att det inte blir som man velat?

Överhuvudtaget är det rent för lite ärlighet i världen idag. Åtminstone i den lilla värld jag lever i. Det är små, vita lögner hit. Det är små, vita lögner dit. Rätt vad det är buntar dessa små, vita lögner ihop sig, och blir till en stor, fet, hemsk, jävla mastodontlögn. Många bäckar små....

--------------------

Det är en sak att ha känslomässig dyslexi. Men känslomässig schizofreni...då börjar det nästan bli läskigt alltså.

--------------------

Till sist: Lita aldrig på någon norr om Hallandsåsen

1 kommentar:

Anonym sa...

hahah:) så söt.