SMS.se

onsdag 6 juni 2007

Jävlar vad jag hade roligt på balen. Möjligtvis var det lite stelt i inledningen, men det blev ganska snabbt mycket bättre. Men bortsett från det (och möjligen även att det inte fanns några Westlife- eller BSB-låtar på kareoken) så var hela kvällen/natten helt underbart roligt.
Jag upptäckte, till min egen förvåning faktiskt, att det trots allt var kul att dansa både vals och foxtrot. Nu var jag kanske inte så jävla bra, men jag var nog ändå lite bättre än jag trodde (även om det kanske inte säger så jävla mycket :) )

Annars vet jag inte riktigt vad jag ska nämna... det var ju ingen enstaka händelse som gjorde kvällen, utan det var verkligen allting som var skitskoj. Har fakitskt stora problem med att komma på när jag hade så roligt så länge senast. Riktigt jävla kul var det. Jag tror faktiskt jag slår till med att kalla den för perfekt (bortsett från bristen på Westlifelåtar då...)

Och jävlar vad alla töser såg bra ut. Eller okej, inte alla. Men om man ska bedömma folk på en tiogradig skala, så hoppade nog fan alla tjejer upp några steg jämfört med hur de "egentligen" ser ut. Ja ni fattar vad jag menar :)

Jag måste bara ge lite cred till Daniel Kramer. Hans improviserade tal hade kanske inte någon större relevans, men det var jävligt roligt.
Jonte ska också ha cred, för att han fick fart på middagen.

--------------------

Shit. Om typ en och en halv vecka åker vi iväg. Riktigt lite tid.

--------------------

Jag tjuvstartade med Vipans bal i måndags faktiskt. Fast där blev jag inte kvar lika länge, var tvungen att spara mig till gårdagen också ju.

Fan vad konstigt det känns att man slutar. Det är så många människor som man ändå har hyfsat bra kontakt med, som man kommer sluta träffa regelbundet helt... och även om man håller kontakten via msn o sms o grejs, så inte fan kommer man träffa dem så jävla ofta ändå.
Jag har alltid tyckt att folk har överdrivit sånt hela tiden..."dem man vill träffa kan man väl bara träffa utanför skolan också" liksom... men det är de där små 3-minuters-samtalen och sånt man kommer gå miste om isåfall, och det är ungefär hela det en hel del bekantskaper i skolan bygger på haha...

--------------------

Till sist: Lita aldrig på någon norr om Hallandsåsen

1 kommentar:

Josséfin sa...

Bara så du vet så är du lätt bäst i världen :D